27 Mayıs 2010 Perşembe


Canım benim sana ALLAH'tan hayırlı şifalar diliyorum. Her zamanki azminle bunu da kolaylıkla atlatacağından eminim. Dualarımız hep seninle olacak. Seni çok çok seven ablan...
Blog dünyasının prensesi...Benim için çok değerli, çok özel eminim sizler içinde öyledir. İsim vermek istemiyorum, kendisinden habersiz bu yazıyı sizlerle paylaşıyorum. Bu aralar rahatsız olan kıymetli arkadaşımıza hayırlı şifa bulması için hep birlikte dua edelim. Bana destek çıkarsanız bir an önce iyileşip aramıza geri dönsün diye Yasin-i Şerif ve Selati Tefriciye başlatmak istiyorum. Bildiğiniz başka dualar varsa önerilerinizi ve desteklerinizi bekliyorum.
Selamlar arkadaşlar yukarıdaki yazı muazzez arkadaşımızın bloğundan alıntıdır.Sizlerden ricam lütfen sizden duaya katılın ,Allah bütün hastalara şifa versin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder