18 Eylül 2009 Cuma

VEZİR PARMAĞI

Sevgili arkadaşlarım,malum bir kaç gündür blogger'da bir sorun var ve blogspot'cu bir çok arkadaşım benim gibi :( blogunu açamıyor.Umarım bu sorun en kısa zamanda düzelir ve sizlerle tekrar görüşürüm.Kumanda paneline giriyorum ancak blogumu görüntüleyemiyorum. Bu kaydım yayınlanırmı ondan bile emin değilim.Umarım Blogger'daki bu sorun kısa zamanda düzelir , sizlerle ve bloguma tekrar kavuşurum.Ve umarım bu sorun bloglarımıza bir zarar vermez.Bu sorun devam ederse bayramda da sizlerle görüşemeyeceğim demektir.Beni tanıyan, tanımayan ,blogumu ziyaret eden herkesin ve tüm müslüman aleminin Ramazan bayramını kutluyorum.Tüm sevdiklerinizle,sağlık,huzur ve güzelliklerle dolu bir bayram geçirin inşaallah. Adına yakışır bir şekilde,şeker tadında bir bayram geçirmeniz dileğiyle.Tatlı tarifim gönültadım Hatice'nin sevgili ablası canım Nuray ablacığımın tarifi.Gönültadımın orguçantam sitesine bağlanmak için burayı tıklamanız yeterli.Sevgili Nuray ablanında çok güzel elişlerini yayınladığı bir sitesi var ama linkini hatırlamıyorum...çok özür nuray abla :)
MALEMELER:
2yumurta1
1,5 çay bardağı sıvı yağ
1 çay bardağı şeker
3 yemek kaşığı irmik
1 kabartma tozu
1 vanilya
ŞERBETİ İÇİN:
4 su bardağı şeker
5 su bardağı su
YAPILIŞI:
Ön hazırlık olarak şerbetimizi kaynatıp soğumaya bırakalım.Kaynamaya başladıktan sonra 3-4 dakika yeterli olacaktır.
Tüm malzemeleri karıştır. aldığı kadar un koy ve kulak memesi dediğimiz kıvamda bir hamur hazırlayıp,uzun parmak şekilde hamurlar yapıp tepsiye yerleştir .Piştikten sonra soğumaya yakın olan şerbeti tatlımızın üzerine dökebilirsiniz.
Afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder