10 Eylül 2009 Perşembe

ÖDÜLÜM VE MİM


ÖDÜLÜM VE MİM
Selam kızlar ramazan koşuşturması ve bayram hazırlığı derken bilgisayara pek vakit ayıramıyorum,bu yüzden arkadaşlarım ziyaretinize gelip yorum yazamıyorum.En kısa zamanda Allahın izniyle zamanda telafi edeceğim.
Çok değerli blog arkadaşlarımdan Tinker Bell beni ödüllendirmiş ve mimlemiş,çok teşekkür ederim arkadaşım beni düşündüğün için.
Şimdi sıra geldi ödülün kurallarına.
1. Ödülün logosunu bloguna eklemek.
2. Ödülü aldığın kişinin linkini, ödülle ilgili yazına yazmak.
3. Sevdiğin 7 şeyi listelemek.
4. Sevdiğin 7 blogu listelemek.
5. Ödülü göndereceğin bloglara mesaj bırakmak
Sevdiğim 7 şey
1-Çocuklarım ve ailem
2-Arkadaşlarım
3-Bloğum
4-Pasta ve hamur işi yapmak
5-Kitap okumak
6-Gezmek
7-Araştırmak yeni şeyler öğrenmek ve paylaşmak
Sevdiğim yedi bloğa gelince ayırım yapamıyorum ,listemdeki herkesi çok seviyorum.Bu güzel ödülü bütün arkadaşlarıma hediye ediyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder