30 Eylül 2009 Çarşamba


ÇİKOLATALI PASTA

Merhaba arkadaşlar geçenlerde evdekilerin şöyle bir sitemiyle karşılaştım,eve misafir gelse ne iyi olur yoksa annemin pasta yapacağı yok.Bende sıvadım kolları girdim mutfağa çikolatalı pasta yaptım.
Bir çok defa ovaletli pasta yaptım bu sefer gram ölçülü yapayım dedim.Sihirli mutfak arkadaşımda gördüğüm ölçülerle yaptım ,arkadaşıma paylaşımından dolayı teşekkür ediyor kopyalayıp yayınlıyorum.Yalnız bir dahaki yapışımda su yerine sıcak süt ve kabartma tozu miktarını artırıp kullanacağım .
3 yumurta
15 gr ovalet
75 ml su
100gr toz şeker
150 gr un
5 gr kabartma tozu
5 gr vanıilya
bütün malzemeleri kaseye koyupmikserle 2 dakika süreyle orta hızda 3 dakika hızlı devirde olmak üzere toplam 5 dakika çırpılır çember kalıba boşaltıp içten dışa dogru kenarlara sıvayın ortası pişerken kabaracak ,ısıtılmış fırında pişirin.
Pandispanya soğuyunca ikiye kestim aslında üçede kesilebilir, içine ve dışına krem şanti kullandım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder