18 Temmuz 2013 Perşembe

VİŞNELİ KEK

Hayırlı Cumalar arkadaşlar bu gün vişneli kek yaptım tarifimi sıcağı sıcağına paylaşmak istedim...
Hadi buyrun...
3 yumurta
1 su bardağı şeker

Çeyrek su bardağı sulu yoğurt süt ekleyerek bardağı tamamladım
Yarım su bardağı sıvıyağ
2,5 bardak un
1 paket kabartma tozu

1 kase vişne
Şeker ve yumurtaları köpük köpük olana kadar çırptım...
Süt,yoğurt ve sıvıyağı ekledim çok az karıştırdım...
Unu ve kabartma tozunu eleyerek yumurtalı karışıma ilave ettim un karışacak kadar çırptım..
Kalıbın içine hamuru boşalttım....
Vişne tanelerini sevgili Muhterem arkadaşımda okuduğum gibi una bulayarak kekin üzerine dizdim....
Isıtımış fırında pişirdim ters çevirip servis yaptım afiyet şifa olsun...
Bu hamur ölçüsüyle resimdeki kek ve dört tanede küçük kek çıktı...
Not.Un ölçüsü unun kalitesine göre değişebiliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder