16 Temmuz 2013 Salı

VİŞNE DONDURUCUYA NASIL KONUR


Pazara gittiğim zaman rengarenk güzellikleri görünce hayran olurum maydanozun yeşili çileğin,kirazın,vişnenin kırmızısı her biri ayrı güzel....
Rabbime binlerce şükür olsun o kadar güzel nimetler vermişki bize sofralarında olmayanlarada almayı yemeyi nasip eylesin...

Evdekiler vişne suyunu beğenince bende bolca alıp dondurucuya koydum daha kış gelmeden kullanmaya başladım bile neyse daha vişne sezonu bitmedi nasılsa..
İstediğimiz kadar vişne ben yaklaşık 1,5 kilo kadar aldım çürüklerini saplarını ayıkladım yıkadım süzgece koydum suyu süzüldükten sonra çekirdek çıkarıcı aletle çekirdekleri çıkardım..
Ortalama 250 gram ölçülerde ayırıp poşete koydum....
Kışlık hazırlıklarımı yaparken buradaki gibi poşetleyip dondurucuya kaldırıyorum...
Rabbim ağız tadıyla yemeyi nasip etsin....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder