29 Eylül 2012 Cumartesi

SİNİ KEBABI,TEPSİ KEBABI,HATAY KEBABI




MERHABALAR
İlk kez yaptım ama galiba sıklıkla yapmam gerekecek:) öylesine lezzetli,öylesine harika ki insanda bağımlılık yapacak gibi:)
elbette hatay'da ki orijinali gibi değildir ama ev ortamında ancak bu kadar lezzetli bir kebap olabilir:)
yarım kg kıyma,
1 adet soğan,
3 diş sarımsak,
maydanoz,
tuz,
karabiber,
kimyon,
az zeytinyağı,
üstüne:
2 adet domates,
8-10 adet yeşil biber
ben( ellerim rahatsız olduğu için)tüm malzemeleri büyük rondoda karıştırdım,yuvarlak tepsiyi az zeytinyağı ile yağlayıp kıyma harcını yerleştirdim,üstüne dilimleyip az zeytinyağı ve tuz ile karıştırdığım(yanmasın diye) domatesleri ve biberleri de yerleştirdim,250 c ısıttığım fırında pişene kadar tuttum
bu arada evi inanılmaz güzel kokular sardı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder