29 Haziran 2010 Salı


YAZ TATLISI
Selamlar arkadaşlar hepinize sağlıklı ve mutlu bir hafta dilerim.Yaz sıcakları için sütlü hafif bir tatlı yaptım bu gün ,hava sıcakta olsa soğukta olsa ben tatlısız yapamıyanlardanım.
Tatlının muhallebisini çok beğendim ,ben çok fazla yumuşamış kek ve bisküvileri sevmiyorum bu yüzden kedidili bisküileri ıslatmadım onun için bisküviler biraz sert oldu ,size tavsiyem azda olsa sütle hafif nemlendirmeniz.
MUHALLEBİSİ
500 ml süt
yarım bardak un
yarım bardak şeker
1 tatlı kaşığı margarin
Kedidili bisküvi
ÇİKOLATA SOSU tarifi burda,
Kedidili bisküvileri küçük kare borcama dizdim,çikolata sosunu pişirip sıcakken bisküvilerin üzerine kaşıkla döktüm.Sos biraz fazla geliyor ben kalanı dondurucuya koyuyorum gerektiği zaman kullanıyorum.
Muhallebi için un ve şekeri karıştırıp sütü ekledim tel çırpıcıyla karıştırarak pişirdim.Margarini ekleyip mikserle biraz çırpıp borcama yaydım üzerini çikolata sosuyla süsledim.
Afiyet şifa olsun
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder