22 Haziran 2010 Salı

MEYVELİ TAVUK GÖĞSÜ
Selamlar arkadaşlar,sıcak bir günden merhabalar.Tatlımız tamda bu sıcak havalar için hem soğuk hemde meyveli olduğu için insanın içini açıyor,zaten o yüzdendirki iki gün arka arkaya yapıldı.Jölenin tarifini yetur arkadaşımdan aldım.Ben eldeki ve evdeki imkanlara göre tarifi biraz değiştirerek uyguladım.Eşim şeftaliyi çok sevdiği şeftalili yaptım vişnelide çok hoş olur diye düşünüyorum.Şimdi sıra tarifimizde.
Önce burada tarifi bulunan tavuk göğsünden yapılır,arzuya göre ister borcama isterseniz küçük kaselere boşaltılır.

Arzu ettiğiniz meyveler küçük parçalara bölünür,tavuk göğsümüzün üzerine dizilir.Şimdi sıra jölemizde,şunuda belirteyim hangi meyveyi kullanıyorsanız jölenin içinede o meyvenin meyve tozunu kullanırsanız daha güzel sonuçlar elde edersiniz.
1 nescafe fincanı su
1 nescafe fincanına yakın şeker
1 yemek kaşığı nişasta
2 yemek kaşığı meyveli tang
Jölenin bütün malzemeleri tencerede karıştırılarak pişirilir,meyvelerin üzerine kaşıkla gezdirilir.
Evde meyveli tatları sevmeyen varsa tatlıların bir kısmına eritilmiş çikolata dökülebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder