18 Haziran 2010 Cuma

İKİ RENKLİ YOĞURT TATLISI

İKİ RENKLİ YOĞURT TATLISI
Selamlar kızlar oldukça sıcak bir günden sevgiler bu sene izmirimiz çok sıcak dışarı çıkmayı geçtim evin içi bile bunaltıyor.
Gerçi Allah nankörlük yapmaktan korusun bizler gene evin içinde ya dışarıda çalışanlar Allah yardımcıları olsun.Bu tatlımı anneler gününde kayınvalideme giderken yapmıştım yayınlamak şimdiye kısmet oldu.
3 yumurta
5 yemek kaşığı yoğurt
3 fincan şeker
6 fincan un(ortalama)
1 paket kabartma tozu
1-2 yemek kaşığı kakao
ŞERBETİ İÇİN
4 su bardağı su
4 su bardağı şeker
Yumurta ve şekeri çırptım.Daha sonra yoğurdu ekleyip biraz daha çırptıktan sonra un ve kabartma tozunu ilave ettim hamurdan 5-6 kaşık kadar ayırdım kalan hamuru yağlanmış tepsiye döktüm.Ayırdığım hamura kakao ettim, kıvamını açmak için arzuya göre biraz su veya sıvıyağ ilave edebiliriz. Güzelce karıştırdıktan sonra tepsideki hamurun üzerine aralıklarla döktüm. Isıtılmış fırında pişirdim,tatlı sıcakken soğuk şerbeti ilave ettim tepsinin üzerini kapatıp beklettim.Soğuyunca servis yaptım
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder