4 Kasım 2008 Salı

Meksika Salatası

Meksika fasülyesini ilk defa yengem nişan yemeğimiz için hazırladığında tatmış ama telaştan fazla bir şey anlamamıştım. Geçenlerde sevgili Pelin yapmış, bana da ilham verdi, ufak tefek bir iki değişiklikle cumartesi akşamı soframız için ben de bu salatayı yaptım. Özellikle kırmızı etin yanında servis edebileceğiniz bu nefis salatayı henüz denemediyseniz acele etmenizi öneririm.. Ben her hafta marketten kırmızı fasulye almaya karar verdim bile!


Malzemeler:
1 kutu meksika fasülyesi
1/2 demet maydanoz
1/2 paket mısır
5-6 adet taze soğan
1 limon
zeytinyağı
taze nane
fesleğen

Fasülyelerin suyunu süzüp salata kasesine alın. Maydanozu, naneyi, fesleğeni ve taze soğanı ince ince kıyıp
mısırlarla birlikte fasülyeye ekleyin. Limonunu ve yağını da ekleyince salatanız hazır bile!

Afiyet olsun!

Not: Bir dahaki yapışımda, Portakal Ağacı'nda gördüğüm şekliyle, salataya baharatlı mısır cipsi de koymayı düşünüyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder