27 Kasım 2008 Perşembe

ELMALI KEK

Herkese merhaba

sevgili birdilim düş beni geçenlerde sobelemiş cevap vermeye yeni fırsat buldum önce onun sorularına cevap vereyim dedim

1-YAŞAM FELSEFENİZ NEDİR?
Sağlıklı ve mutlu bir hayat sürebilmek ,yardıma ihtiyacı olanlara yardım edebilmek

2-İNSAN?
Aklı ve duyguları olan tek varlık

3-HAYATTA OLMAZSA OLMAZ DEDİĞİN ÜÇ ŞEY?
Ailem -sağlık -dostlarım


4-MUTLULUK SİZCE NEYİ İFADE EDİYOR?
İnsan sağlıklıysa ,isteklerini gerçekleştirebiliyorsa ,başarılı ve saygın bir hayat sürebiliyorsa ne mutlu ona

5-GÖZLER?
Bazen çok şey ifade eder bazen hiçbirşey

6-YALANA KARŞI VERDİĞİNİZ TEPKİ NE OLUR?
Kızarım ve o insan gözümden düşer

7-GÜZELLİK?
Geçici bir şey ,iç güzellik bence daha önemli

8-SEVGİ VE AŞKIN TANIMI?
Sevgisiz bir hayat düşünemiyorum insanı insan yapan duygu ,aşkıda herkes bir kez tatmalı


9-HANGİ TÜR MÜZİK ,NEDEN?
Ruh halime göre değişir

10-DEĞİŞTİRME ŞANSINIZ OLSA DEĞİŞTİRMEK İSTEDİĞİNİZ ÜÇ ŞEY?
Dünyanın düzeninin değişmesini isterdim.Savaşlar bitsin ,aç insanlar yemek bulsun ,yoksulluk olmasın isterdim

11-DOST?
Herkese lazım

12-BİLGİSAYAR?
Çok güzel bir buluş, iyiki var

13-SİZİ İFADE EDEN BİR RESİM YAYINLARMISINIZ?



Tarifimize gelince ailecek akşamları çay, kek ve sohbet üçlüsüne takmış durumdayız bakalım bu takıntı ne kadar devam edecek .En son bu keki yaptım

MALZEMELER:

4 adet yumurta

1.5 su bardağı şeker

1 su bardağı sıvıyağ

1 su bardağı süt

1/2 su bardağı iri çekilmiş ceviziçi

1 paket kabartmatozu

1 paket vanilya

2 adet elma

1 tatlı kaşığı tarçın

aldığı kadar un

YAPILIŞI:

Oda ısısındaki yumurtaları derin bir kaseye kırın çırpın ,şeker katıp yine çırpın daha sonra ılık süt ve sıvıyağ ilave edin çırpın ceviziçini katın tarçını koyun çırpın elmaları soyup rendeleyin suyunu elinizle iyice sıkıp karışıma ekleyin yine çırpın en son unu,kabartmatozunu ve vanilyayı eleyerek katıp çırpıp yağlı kek kalıbına döküp 175 derecedeki fırında pişirin.Afiyetolsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder