30 Kasım 2008 Pazar

KONUKLARIM & ÖZEL GÜNLER YUMAĞI


Bayılıyorum misafircilik oynamaya.Beni artık az çok tanıyorsunuz; misafirim oldukça yeni bir şeyler ikram etme hevesim vardır. Cumartesi günü misafirlerim olduğu için daha bir güzel uyandım sanki, mutlu kalktım yatağımdan.

Gelen konuklarımın yeniliklere ve değişikliklere olan bakış açısından yana son derece rahat olduğum için gönül rahatlığı ile onlara özel bir menü oluşturdum.Eski ve yeni tariflerden karma bir çeşitleme sundum onlara.

Aslında buluşma günü belirleme aşamasında daha aramızda bir "YEMEKTEYİZ" geyiği almış yürümüştü. "Yemekteyiz" programını artık sanırım duymayan kalmamıştır. Şahsi görüşüm gereği pek içeriğini tasvip etmediğim bu programın komik unsurları misafirlerim ve benim aramda güzel malzeme yarattı diyebilirim."Damak tadıma uydu, uymadı.." "Hazır yufka ile börek mi yaptın?" :) gibi formata has anektotlar masamızı renklendirdi .Konuklar gurme kıvamında, işbilir olunca hazırlıklarım daha da bir mana kazandı tabii. Kim bu konuklar dediğinizi duyar gibiyim.
Adaş şekerim ve Yaso'cum hem de dünyalar tatlısı oğlu Sencer ile bizdeydiler cumartesi günü. Son derece keyifli bir gündü, sohbeti bol, tabii yemesi bol :)

Menümüzde :














    • Baklava Yufkasından Ispanaklı Börek (Tarifi gelecek)






    • Elmalı Turta (Tarifi gelecek)







    • Panda Pasta (Tarifi gelecek)


    • Kıymalı Pide - Yine fotoğrafını çekmeyi unuttuğumu tüm pideler bitince farkettim malesef :(


    Tarifini vereceğim ikramlarım için sıra ile bilgi veriyor olacağım, fazla bekletmeme sözü vererek.



    Yazının başlığında yer alan "konuklarım" kısmı tamam...



    Şimdi gelelim diğerine; özel günlere...



    Dün dünyalar tatlısı anneciğimin , bugün de kader arkadaşım, can yoldaşım bir tanecik kocacığımın doğumgünleri.. En sevdiğim iki kişinin üst üste doğumgünlerinin olması bana hep bir mesaj kıvamında gelmiştir.







    Kahvaltı sofrasında benim için bir fenomen olan Polonezköy'de yer alan POLINA'da bir ailecek bir kahvaltı sonrasında kutladık doğumgünlerini dün..Bu da onları için kendi yaptığım minik doğumgünü pastasından bir kesit.

      Canlarım! İyi ki varsınız, iyi ki benim hayatımdasınız..

      Sizi çok seviyorum !

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder