24 Ocak 2011 Pazartesi

Sebzeli Karışık Salata

Kucak dolusu sevgi ve selamlarımı gönderiyorum arkadaşlarıma,dostlarıma ve izleyenlerime.
Bu tarifim ile sayfama on beş gün ara veriyorum canlarım kısmet olursa
inşallah yarın  Konyaya gidiyoruz en kısa zamanda görüşmek üzere
 Bu nefis salatanın tarifini portakalagaci.com dan aldım tarifte zeytin,mantar ve dereotuda var ama
ben kullanmadım arzu ederseniz ekleye bilirsiniz.
Malzemeler
3 adet kabak
3 adet havuç
1 kavanoz közlenmiş kırmızı biber
1 küçük kutu mısır
Sosu için
3 kaşık mayonez
3 kaşık yoğurt
1 adet limon suyu
2 diş sarımsak
1 kaşık nane
Zeytinyağı,tuz
Hazırlanışı
Kabak ve havuçlar Jülyen doğranır ve az sıvıyağda ayrı ayrı sotelenir.
Közlenmiş biberler doğranır sotelenen sebzeler ve mısır bir kaba alınır.
Sosu hazırlamak için bir kabın içine sos malzemeleri alınır ve karıştırılır.
Hazırlanan sos sebzelere ilave edilir karıştırıp servis yapılır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder