19 Ocak 2011 Çarşamba

BİR BODY ÇILGINLIĞIDIR GİDİYOR

body



Dün de demiştim size.. Elimde torbalarla geziyorum sürekli :) Prensip olarak çok kıayfet alma taraftarı değilim aslında şimdiden. "Allahtan prensiplisin" dediğini duyar gibiyim kocişin :) Hahahahaha :)

"Benim aldıklarım temel ihtiyaç canım" diyorum ama anlatamıyorum :) Son derece analitik yaklaşıyorum halbuki. Oğluşum için bir excel matrixim bile var. Dikey düzende uzun kollu body, kısa kollu body, askılı body, tek alt, pijama takım vb... Yatay düzende de yenidoğan; 0-3 ay ; 3-6 ay şeklinde :)
Her bir kolona makul sayıda, yenidoğanda çok sınırlı olacak şekilde bir kaç parça aldım ama ev Engin'e göre body doldu :)

"Yaa onların hepsi aynı ay değil" diyorum, anlamıyor... Yalan mı :)
Amaaannnn ne yapayım yani , miniş miniş şeyleri görünce tutamıyorum kendimi ama vallahi billahi prensipliyim !

Lütfen bir arka çıkın da okutayım kocama yazdıklarınızı.. Body lazım, iyi yapmışsın diyin de aile huzurumuz geri gelsin :) Sakın haaa çok alma falan yazmayın ne olur :) Zaten sürekli aynı şeyi dinliyorum :)

Ismarlama comment talep ettim , yuh diyorum kendime :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder