19 Aralık 2010 Pazar

BU GÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM


BU GÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM
Selamlar arkadaşlar ,şarkı sözü gibi oldu bu gün benim doğum günüm ,bu gün 42 bitiyor Allahın izniyle 43 yaşıma giriyorum.
Pek inanasım gelmiyor ne zaman geldi geçti günler,şimdi bana sorsalar bu yaşına kadar neler yaşadın neler öğrendin ,tecrübelerin nelerdir diye:)biraz abarttım galiba sanki 42 değilde 82 olmuşum gibi oldu ama olsun canım az çok görmüş geçirmişliğimiz var.
En başta şunu öğrendimki ne mal ne mülk önce sağlık,huzur gerekliymiş,insan ne yaparsa yapsın kaderinde ne varsa onu yaşıyormuş,ve bence en önemli olanı tevekkül sahibi olması bol bol Allaha dua etmesi gerktiğini öğrendim.
Son olarak hep inandığım ve söylediğim gibi, üç günlük dünyada kimsenin kalbini kırmaya değmediğini öğrendim.
Sevgiyle,huzurla ve mutlulukla kalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder