30 Aralık 2010 Perşembe

BİR YIL DAHA GEÇİP GİDERKEN ÖMÜRDEN...

Müge Yılbaşı


İşte buradayız yine. Hayali bir çizgi ile bir senenin bitip yenisinin başlayacağı yepyeni bir günde. Daha dün gibi 2010'a girdiğimiz anlar sanki. Ama ha pazartesi oldu, hadi cuma olsun da eve gidelim diye diye yedik bitirdik yine koskocaman yılı.

Tatlı başlamadı benim için 2010. Çoğunuzun bildiği gibi daha senenin 2. haftasında geçirdiğim o talihsiz kaza beni neredeyse 4-4,5 ay kadar tek bacaklı yaptı. Hastane, fizik tedavi, ilaç, doktor döngüsünde geçti o dönemim. Ama şükretmesini biliyorum...Şükürler olsun, geçti...Hala sızısını her gece hissettirse de çok şükür diyorum.

İyi başlamayan 2010, iyi bitiyor ama.. İçimde bugüne kadar hiç hissetmediğim kocamaaannn bir umut var. İçimde bir can var. Oğlum !!! Şimdi onu bekliyorum büyük bir merak ve hevesle. Yeni yıldan tek beklentim ise onun sağlıklı bir şekilde doğması ve ailemize katılması.

Sevgili dostum Sinem bir mim yayınlamış, beni de dahil etmiş.. Bu satırlarla sanırım bunlara da cevap vermiş oldum.

Tüm bunlara ilave olarak 2010 yılında yapmak isteyip de yapamadıklarımızı ve yaptıklarımızı sormuş ...
Ben bu soruya arkama bakmadan cevap versem... Sanırım en çok yapmak istediğim şeyin olduğunu belirtmem en doğrusu olacak :) Yapamadıklarımız için de hala geç değil, 2011'e yapacak bir şeyler kalsın :)

Bu vesile ile tüm Yemekbahane okurlarının yeni yılını en güzel dileklerimle kutluyorum. Sağlık bedeninizde, huzur ve mutluluk ruhunuzda, bereket evinizde ve cüzdanınızda, sevdikleriniz hep yanınızda, afiyet damağınızda olsun ....

Bu güzel çizim için Sevgili Şuşu'ya çok teşekkür ediyorum :) Unique bir yılbaşı kartım oldu sayesinde :))

Afiyetle & sağlıkla,

********** MUTLU SENELER !! ********

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder