19 Ocak 2006 Perşembe

Nachos...


Merhaba
Bugun sizlerle cok basit bir Meksika yemegi paylasmak istedim.
Evde yemek olmadigi zaman imdadima yetisiyor. Cok leziz ve bizlerin
damak tadina uygun. Deneyince sizlerde seveceksiniz eminim.

Malzemeler:

1 paket tortilla cips ( bulamazsaniz tortilla yapip kucuk parcalara kesip yagda kizartin)
1 su bardagi meksika fasulyesi
1 su bardagi kasar rendesi
1/2 adet sogan ince dogranmis
1/2 su bardak kiyma
tuz, karabiber, kirmizi biber ve kimyon
1 yemek kasik salca ( biber salcasi kullandim ben)

Nasil mi Yaptim?

Once islatip hasladigim fasulyelerimi kiymali koyu bir kivamda pisiriyorum.
Sogan, kiyma, fasulye, salca cok az suda pisiyor. Sonra tabagimiza(isiya dayanikli) once misir cipslerimizi koyuyorum. Uzerine kiymali soganli pisirdigim Meksika fasulyesini dokuyorum. Bu karisimin uzerine bir kat daha cips dosuyorum.
Eger aci seviyorsaniz tabasco ilave edebilirsiniz.
Rendelenmis kasar peynirimizi ilave ediyoruz.
Onceden isitilmis firina tabagimizi suruyorum.
Peynir eriyene kadar bekletiyorum firinda.

Ustune domates, sogan, maydanoz, (kisnis) acı biberden oluşan doğranmış bir karışımı dökerek servis ediyorum. Afiyet Olsun.

Zeynep T.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder