27 Ocak 2006 Cuma

Blog Denemeleri 3 - Ekmekler

Bloglardan Ekmek Denemelerimiz :))

Ilk duragim Mis Kokulu Ekmekler Makinada Bakkal Ekmegi;
Nehir makinada yapmis bu ekmegi, ben makina kullanmadim,
normal sekilde yogurdum ve yaptim. Harikaydi.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Ikinci ekmek denemem, Yeşil zeytinli,közlenmiş kırmızı biberli, dereotlu ekmek.
Burcu'nun kardesi Hande'ye ait. Buradan ulasabilirsiniz.


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Ucuncu ekmegim Irlanda Ekmegi. Zamaniniz kisitli ise ve evde
ekmek yoksa. Hic durmayin yapin derim. Sevgili Sibel bu hafta
paylasti blogunda. Denenmis tarifleri yapmayi cok seviyorum :))
Daha bir cesur oluyor insan. Tarif icin buraya tiklamaniz yeterli.
Ayrica bize bu tarifi yollayan sevgili Guzide'ye tesekkur ediyorum.

Figen 'in İrlanda Ekmeği:)

Figen de bu hafta Sibel in İrlanda ekmeğini denemiş ve yemek grubuyla paylaşmıştı.Onun resimlerini de burada paylasiyoruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder