8 Ocak 2006 Pazar

Iyi Bayramlar ve Kopar At Kurabiyesi















Merhaba
Bu kurabiyeleri pazar gunu yaptim.
Pazar gunleri benim icin evde is hic bitmez.
Butun isler birgune kalinca boyle oluyor.
Aksam ustu cok yoruldugumda biraz bilgisayarimin karsisina gectim,
kolay bir tarif bakmak icin, ZipZip uyuyordu cunku, uyanmadan onun
kurabiyeleride hazir olursa benim icin iyi olacakti. O sirada
sevgili Mine imdadima yetisti, msn messengerde gorunce
hemen hatir sormadan bana kolay kurabiye tarifi diye sordum,
sagolsun hemen bu tarifi yazdi bana, tarif annesinin tarif defterinden.
Mine'cim, cok tesekkur ediyorum, bak bakalim nasil olmus.
Cunku Zipzip bayildi tadina.

Malzemeler

1 cay bardak yogurt
2 cay bardak toz seker
1 yumurta
1 yemek kasigi zeytinyagi
125gr. margarin ( tereyag kullandim)
1 paket kabartma tozu
1 cay bardagi ceviz
4.5 cay bardak un
1 cay kasik tarcin
1 cay kasik zencefil

Nasil mi Yaptim?

Tereyagini erittim once, ilimasini bekledim, sonra tum
malzemeyi karistirip hamur yaptim. Hamurdan parcalar
koparip yagli kagit serdigim tepsiye attim gelisi guzel,
bu cok hosuma gitti, zira hic vakit kaybi yok.

Ustune yumurta sur derdi yok, kopar at, kopar at :)))
180 C isitilmis firinda pisirdim, 20 dk da kizardilar.
Orjinal tarifte zencefil ve tarcin yoktu, ben ilave ettim
cok guzel bir tat verdi.

Afiyet Olsun.
Zeynep T.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder