27 Ocak 2012 Cuma

KEREVİZ ÇORBASI (BEŞAMEL SOSLU)



HAYIRLI CUMALAR CANLAR,GÜNÜNÜZ BEREKETLİ,DUALARINIZ MAKBUL OLSUN İNŞALLAH

Hava çok soğuk, yurdumuzun tamamına yakını kar altında,ALLAH cc kimsesizlerin,garibanların yardımcısı olsun

Uzun süre ara vermek zorunda kaldım maalesef:( bugün sizlerle içimizi ısıtacak besleyici ve çok lezzetli bir çorba paylaşmak istedim


BEŞAMEL SOSLU HAVUÇLU KEREVİZ ÇORBASI

1 adet kereviz,

1 adet küçük boy havuç,

1 adet küçük soğan,

sosu için:

1 kaşık tepeleme un,

1 kaşık tereyağı,

1 kaşık zeytinyağı,

1,5 su bardağı süt

kereviz,havuç,ve soğanı soyup küçük dilimlere ayırdıktan sonra üzerine 1litre kadar kaynar su döküp sebzeler haşlanana kadar kaynattım,

el blendırı ile püre haline getirdim,

sos tenceresinde yağ ve unu un kokusu gidene kadar kavurdum,sütü ilave edip pürüzsüz hale gelene dek karıştırıp çorbaya ilave ettim

üstüne pul biber döküp afiyetle yedik,şifa olsun inşallah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder