26 Eylül 2011 Pazartesi

GÜN MENÜSÜ VE VİŞNELİ JELLİ TATLI

Herkese bol kazançı ,neşeli ,bol kahkahalı bir hafta dilerim.
Ben haftaya biraz keyifsiz başladım boğazım batıyor ,başım ağrıyor hemen vitamin ve ilaç aldım inşallah ilerlemeden önüne geçmişolurum.
Her zamanki gibi yine yoğun bir haftasonu geçirdim.Gezdim,mutfakta zaman geçirdim ve pazar günüde arkadaşlarımı ağırladım.Gönül, özlem, gül,ayça,aylin ve meriç bana oturmaya geldiler.
Altta gördüğünüz nefis keki gülüm gelirken bana getirmiş ,tadı da görüntüsü de çok güzel olan bu kek için gülüme teşekkür ederim.Kek ailecek beğenildi akşam sizden sonra da yendi:))


Misafirlerim için hazırladığım menümü annem kardeşim ve ben üçümüz hazırladık yani herkesin masada emeği oldu:))Anneme ve kardeşime de sonsuz teşekkürler:))
Masamızdakilere gelince:

Kısır
Mantar salatası
Rus salatası
Patatesli kremalı börek
Peynirli banyolu börek
Zeytinyağlı biber dolması
Vişneli jelli tatlı
Bezeli parfe
gülümün keki

VİŞNELİ JELLİ TATLI

Bu tatlıyı kardeşim arkadaşından öğrendi ,benim misafirlerime de yaptı.Çok hafif ,lezzetli yapımıda pratik bir tatlı.Değişik meyveli jellerle de denenebilir.Biz vişne tanesi ve vişneli jel kullandık.




MALZEMELER:




4,5 su bardağı süt

2 poşet droertker tavuk göğsü

1 yemek kaşığı margarin

1 poşet droetker vişneli jel

su

biraz vişne tanesi



YAPILIŞI:


Sütü tencereye koyun.İki poşettavukgöğsünü katıp karıştırarark pişirin.Kaynamaya başlayınca bir kaşık margarin ekleyin.Margarin eriyince altını kapatıp ıslatılmış borcama tatlıyı dökün.



Soğumaya bırakın.



Diğer tarafta jeli üzerindeki tarife göre hazırlayın onuda biraz soğutun.



Soğuyan muhallebiye tane vişneleri dizin.Üzerine jeli dökün.Dolaba kaldırın.Jel katılaşınca servise hazır demektir.



Afiyetolsun.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder