20 Eylül 2011 Salı

BROVNİ,KEK,TATLI VE RAMAZAN SOFRASI

Selamlar arkadaşlar uzunca bir sonra yeniden burada olmak çok güzel aslında pek bir yerlere gitmedim ama bloğumu güncelleyemedim tembellikmi desem yorgunlukmu desem adı herneyse olsun varsın şimdi buradayım.
Yeni eğitim yılımız bütün öğrencilerimize,öğretmenlerimize vede velilerimize hayırlı olsun...
Bende bu aralar neler yaptım biraz anlatayım kimi zaman eski kimi zaman yeni lezzetler yaptım ama mayalı bir tarif varki süper ötesi Allahın izniyle en kısa zamanda yazacağım..
Yeni denediğim ama tadından buradaki tarif kadar memnun kalmadığım kadayıflı tatlı

Her zaman süper olan çikolata sos ve kekim....Haşhaşsız olarak
Sevgili Gülcandan denediğim tek dilim bile kalmayan brovnim..Sevgili Gülcanın sayfasında sorun var zannedersem çok uğraştığım halde tarif sayfasının linki tek olarak açılmıyor burdaki sayfada bulunan nişastasız brovni tarifi
Ramazan ayında misafirlerimizle iftar yaptığım masamız,misafirler gelmeden masanın çekilmiş fotoğrafı.
Allah nasip ederse salı gününe misafirlerimin var yeni tarifler deneyip burada olurum İnşaAllah..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder