14 Temmuz 2008 Pazartesi

TUZLU KURABİYE

Herkese merhaba, cumartesi günü sevgili ilkerin daveti üzerine blogcularla buluştuk yedik içtik eğlendik.Herkes bir çeşit yapıp getirdi çeşidi bol bir buluşma oldu. Ben mayonezli patates salatamdan yaptım masada arkadaki yeşil salata .Sevgili ilker,gönül,esra,nesrin,,pastacı kız,işitme kaybı,gül abla,zümrüt,nilay ve bir dut masalı geldiler.Her şey çok güzeldi ellerinize sağlık kızlar.

Geçelim benim kurabiyelere ilk kez akşam yaptım çok beyendim bu gün sizlerle paylaşmak istedim.

MALZEMELER:

2 adet yumurta

2 yemek kaşığı margarin

1 çay bardağı sıvı yağ

1 paket kabartmatozu

1 su bardağı yoğurt

1 tatlı kaşığı tuz

1 tatlı kaşığı sirke

aldığı kadar un

üzeri için bir yumurta sarısı ve çörekotu

YAPILIŞI:

iki yumurta ,margarin ,sıvıyağ,tuz,yoğurt,sirkeyi karıştırın unu eleyerek katın kabartmatozunu ekleyip kulak memesi kıvamında hamur yapın.Elinizle istediğiniz şekli verip yağlı kağıt serili tepsiye dizin.Yumurta sarısı sürüp çörek otu serpip önceden ısıtılmış 200 derecedeki fırında pişirin.Otuz beş adet kurabiyeniz olacak.Afiyetolsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder