16 Temmuz 2008 Çarşamba

Hoşgeldiniz Sofrası

Geçen hafta, tatilden döndüklerinde kayınvalidemleri ağırladığımız sofra..

ve menüdekiler:
Fırında köfte patates - köfteleri hazırlayıp hafif yağladığım teflon tavada kısık ateşte ağzı kapalı olarak arkalı önlü pişirdim. Köfteler pişerken de yuvarlak dilimlediğim 5 adet patatesi yağlanmış borcama dizip 200' fırında yumuşayana kadar pişirdim. Bu sırada 1/2 yemek kaşığı domates salçası, 1/2 yemek kaşığı biber salçası, zeytinyağı, tuz, karabiber, kekik ve 4 çorba kaşığı suyu teflonda pişirip sosu hazırladım. Patateslerin üzerine köfteleri, dilimlenmiş biber ve domatesleri alıp sosu gezdirdim. 10 - 15 dk. üzeri alimünyumla kapalı olarak fırınladım.

Peksimetli Mikanos salatası


Makarna Salatası - 1/2 paket makarnayı haşladıktan sonra 1 kutu garnitür konserve, mısır, yoğurt ve az mayonezi karıştırarak makarnaya ekledim. Makarnanın sosla iyice karışmasını sağladım.

Zeytinyağlı patlıcan

sevgili Yosunbuka'nın peynirli bohça böreği - tarif vereceğim..

ve zeytinyağlı fasülye cacık ikilisi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder