13 Mayıs 2008 Salı

Kahve & Kitap Etkinliği

Sevgili Burçak'ın hazırladığı Kahve&Kitap etkinliği'nden tesadüfen haberim olmuş, duyar duymaz da çok heyecanlanmıştım.. Mayıs başında yolladığımız hediyeler sahiplerine doğru yolculuklarına çıkmışken ben de iş dönüşü gözlerim kapıda kargoyu bekliyordum..


Sevgili İlker'e hediyesini yolladığım gün, merakla beklediğim hediyem de bana ulaştı. Sevgili Neslihan'ın yolladığı kutuyu açınca hem çok mutlu oldum, hem de içime bir kurt düştü.. Neslihan bana çok güzel bir kitap, kahve ve nefis çikolatalar yollamıştı. "Etkinliği yanlış mı anladım" endişelerimin Burçak'tan gelen cevapla haklı çıkmasıyla kahve ya da kitaptan dilediğimizi değil, hepsinden yollayacağımızı anlamış oldum.. Mahçubiyetim ve üzüntüm İlker'in ona aldığım hediyeye içten ve sımsıcak teşekkürü ile hafifledi.. Bu güzel etkinliği düzenleyen Burçak'a ve bana bu güzel hediyeleri yollayan Neslihan'a çok teşekkür ederim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder