6 Mayıs 2008 Salı

Balkonda Keyif ve İki İçecek

Yaklaşan dönem sonuyla beraber telaş içinde olan öğrenciler bütün bir sömestrı kapsayan ödevlerini kontrol ettirme çabası içine girdiler.. Ben de bu işi kendim için daha zevkli hale getirebilmenin yollarını ararken fotoğrafta gördüğünüz şekilde balkon keyfi yapmaya karar verdim..

Kavurucu yaz sıcakları söylentileri etrafta dolaşırken, ilk olarak, her anlamda içimi ferahlatan bir içecek tarifini paylaşmak istiyorum.. İlki Yenge'mden öğrendiğim bu pratik ve serinletici içeceği hazırlamak çok kolay! Soğuk su ile dolu bir bardak ya da sürahiye 1-2 dilim limon ve 3-4 yaprak taze nane koyun. Öyle ferahlatıcı bir tat ki!



Türk kahvesini hiç tarçınla denediniz mi? Yapmanız gereken tek şey kahvenizi pişirmeye başlamadan önce cezveye 1 çay kaşığı tarçın eklemek..

Not: Tarifi burada görmüştüm.

Afiyet olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder