11 Kasım 2005 Cuma

NE UMDUM , NE BULDUM !!...



Bu tarif aslında Dereotlu Peynirli Kek olacaktı !
Amaaa tarifte un yoktu ? Yazılmamıştı. Dedim kendi kendime bunda un yok nasıl kek olur, olsa olsa omlet olur ?
Aman olsun omlet hali de güzel olur, haydi fırına !...

Sonuç tahmin ettiğiniz gibi son derece lezzetli ve çok şık bir Omlet oldu:)

Tarif Yemek Zevki dergisine ek kitapçık veren Hüner e ait..
Muhtemelen un ölçüsünü yazmayı unuttular.

Ama bana hafta sonları misafirlerime tart şeklinde yapılabilen çok şık bir omlet tarifi kazandırdılar..

Ben de ismini Tart kalıbında yaptığım için Tart Omlet koydum:)

Deneyin bu hafta pişman olmazsınız...

Ekleme; Zeynep az önce niye üstü bu kadar koyu çıkmış dedi , üstü bu kadar koyu değil ama en açık çekebildiğim hali bu. Işık yeterli değildi . En iyisi buydu ... :(

TART OMLET

Malzemeler
3 ad. Yumurta
Yarım demet dereotu
Yarım demet maydanoz
Yarım su bardağı yoğurt
125 gr. Margarin ( ama omlet olunca çok geldi )
1 su bardağı rende beyaz peynir
1 paket kabartma tozu

Yapılışı
Bütün malzemeyi karıştırın
Cıvık bir hamur olacak
175 derece fırında pişirin

Afiyet olsun,
Figen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder