22 Ekim 2013 Salı

MİM SORULARIM VE CEVAPLARIM



Hayırlı günler arkadaşlar sevgili hobistanyacım beni mimlemiş bende dilim döndüğünce cevaplamaya çalışayım...
İşte sorular ve cevaplarım...
Evde yalnız kaldığınızda ne yaparsınız?
Ev hanımı olarak ev işlerini biterebilmişsem kendime bir iş bulurum...
İlk aklıma gelen yeni tarifler denemek olur...
Hakkınızdaki 20 gerçek?
Hakkımda 20 gerçek yazabilirmiyim bilmiyorum aklıma gelenleri sıralayım..
1.Sinirli bir insan değilim birisi bana ters davranırsa kızmaktan çok kırılırım....
2.Kimseyi kırmak istemem eğer istemedende olsa incitmişsem içim içimi yer..
3. Pimpirik bir insanım ve bu huyumu hiç sevmiyorum...
4.Yalnızlığı sevmiyorum ya bir misafir gelicek ya ben bir yere gideceğim olmadı telefonla sohbet edeceğim galiba biraz çenem düşük...
5.Paylaşmayı seviyorum...
6.Düzenli olmayı seviyorum..
7.Bekletmekten ve bekletilmekten nefret ediyorum...
8.Boş durmayı sevmiyorum..
9.Çok fazla tv izlemem fırsat bulursam yemek proğramlarını seyrederim...
Olmazsa olmazım tek proğram Müge Anlının proğramıdır diyebilirim seyrettikçe dünyada neler oluyor nasıl insanlar varmış diye şaşırır kalırım...
10.İnsanlara güvenirim, inanırım çok şans tanırım ama sildiğim zaman bir daha eskisi gibi olmam çok zor...
10.Hayat felsefem (İnşaAllah başaralı olurum) bu dünyadan iman selametiyle öbür dünyamı kazanarak ayrılmak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder