25 Ekim 2013 Cuma

KIZILCIK SOSLU,KEKLİ MUHALLEBİ

FERİHA

FERİHA
 
KIZILCIK SOSLU KEKLİ MUHALLEBİMERHABALAR SEVGİLİ TAKİPÇİLERİM,SELAMLAR SEVGİLER BENDEN SİZE
Bugün sırada çok lezzetli hafif bir sütlü tatlı var :)
artan meyveli  keki değerlendirmek isterken bu güzel lezzet ortaya çıktı :)
  •  1 litre süt,
  • 2 yemek kaşığı un,
  • 2 yemek kaşığı irmik,
  • 1 yemek kaşığı nişasta,
  • 5 yemek kaşığı toz şeker,
  • 1 yemek kaşığı tereyağı
  •  
  • ***kızılcık sos için :
  •  
  • 2 su bardağı kızılcık suyu,
  • 2  yemek kaşığı buğday nişastası,
  • 3 yemek kaşığı toz şeker
  •  
  • öncelikle muhallebisini pişirdim, tencereye süt ve diğer malzemeleri koyup karıştırarak pişirdim,
  • daha önce yayınladığım meyveli kek artınca  küçük dilimlere ayırdım,                  
  • cam fırın kabına kek dilimlerini yerleştirdim,
  • üstüne muhallebiyi döktüm,
  • soğuduktan sonra kızılcık sosu döktüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder