10 Ekim 2013 Perşembe

Coconut Ice - Hindistan cevizli sekerleme


Hayirli gunler..

 Bayram da misafirlerinize kendi yaptiginiz sekerlemelerden ikram etmek isterseniz harika bir lezzet .
Tarifin icinde yer alan  5,5 bardak pudra sekeri bana cok geldi.Onun yerine 1 bardak pudra sekeri ekledim. Cirpilmis yumurta beyazi da eklemedim. Cikardigim malzemelerin yerine hindistan cevizini extra ekleyerek dengelemeye calistim.Cok da guzel oldu :)
Minik kupler halinde kesildigi icin cok bereketli.Isterseniz minik kupleri renkli jelatin kagitlarina sarip sevdiklerinize hediye bile edebilirsiniz :)

Tarifi oldugu gibi yaziyorum benim cikardiklarimi yanina not dusecegim.

Malzemeler.
- 5 1/4 cup pudra sekeri.(ben 1 su bardagi kullandim)
- 2  1/2  cup hindistan cevizi ( 3,5  su bardagi kadar kullandim)
- 395gr. condensed milk (sut receli)
- 1 yumurta beyazi cirpilmis (kullanmadim)

Yaplisi
Derin karistirma kabina sirasi ile pudra sekeri, hindistan cevizi ve 1 kutu condensed milk'i katin.
Tum malzemeyi birbirine iyice harmanlayin.Kare bir kaliba tum malzemeyi kasigin tersi ile iyice bastirarak duzgunce  yayin.
Tepsiyi buzdolabina kaldirip yaklasik 1 saat dinlendirin.Sure sonunda dolaptan alip kalibi tezgaha ters cevirin.
Keskin bir bicak ile minik esit kupler halinde kesip servis tabagina aktarin.
Yaklasik tazeligini 6-7 gun muhafaza ediyor.


Simdiden Cumaniz mubarek olsun..

Tarif Australian Women's Weekly - Sweet Treats serinden denedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder