27 Ağustos 2012 Pazartesi

YOĞURTLU KUZUKULAĞI SALATASI



Herkese mutlu haftalar ,selamlar.Dokuz günlük tatil bitti ,döndüm.Bol bol dinlendim ,kitap okudum ,yüzdüm ,gezdim ve geldim.Yokluğumda mesaj atan ,mail yollayan bayramımı kutlayan herkese teşekkür ederim.Bu arada mutfağada girdim tabii.Akşam yemeğinde komşularla bir arada olcağımız bir sofraya pazarda gördüğüm bu kuzukulaklarını alıp salata yaptım.Biz çok beğendik ,sizde benim gibi yeşillik sever iseniz hafif ekşimsi bu salatayı yapabilirsiniz.Mayonez sanki o ekşimsiliğini aldı harika bir salata oldu.Bence denemeye değer diyorum tarife geçiyorum.


MALZEMELER:


1 demet kuzukulağı

4-5 yemek kaşığı yoğurt

1 yemek kaşığı mayonez

3 diş sarımsak

tuz

kırmızıpulbiber


YAPIŞLIŞI:


Kuzukulaklarının saplarını ayırıp yapraklarını elinizle üçe bölün.Güzelce yıkayıp süzün.Diğer tarafta yoğurdu (süzme yoğurt olursa daha güzel olur ) mayonez ,doğranmış sarımsak ve tuzla karıştırın.Kuzukulaklarıyla harman yapın.Servis tabağına alın pulbiberle süsleyin.

Afiyetolsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder