29 Ağustos 2012 Çarşamba

Beş Çayı Sofrası .......davet sofrası

                davet sofrası        .......   Beş Çayı Sofrası

Merhaba arkadaslar
Aksam bes bayan bir araya geldik .Davet sofram, arkadaslarimizla hos sohbetli bir gün gecirdik sag olsunlar beni ziyaret geldiler uzun zamandir bir araya belememistik .
Sohbet muhabet derken  güldük bazen hüzünlendik cok güzel bir aksam gecirdik. Sizin icinde misafirlerimden izin isteyerek bir kac resim cektim hala cok alisamadim resim cekmek cok tuhaf geliyor .
Cayin yaninda hamur isleri peynirli pogaca ,kasarli pogaca ve hashasli lokum .
Salatarardan Brokoli salatasi ,havus salatasi ,Pirinc salatasi ve Baharatli firinda patates üzerine sarimsakli bol acili bir sos.
Sarimsakli yogurt sos ve biber tursusu.
Tatlilardan peynir pastasi hazir aldim pudingli karamikli pasta hazir aldim recelli kurabiye kelegslu kurabiye  



firinda baharatli patates domates soslu







pirinc salatasi
                            
                                                  Havuç Tarator           
                                   


                                                        brokoli salatasi         
                                           


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder