17 Eylül 2010 Cuma

İGLO İLE LEZZETLİ SAATLER

Geçen hafta sevgili Tijen'den bir mail aldım,beni iglo'nun etkinliğine davet ediyordu.Yaz boyu çeşitli yerlerden davetler almıştım ama hep tatillerime denk geldiği için katılamamıştım.İglo ürünlerinden bazılarını tattım ama tatmadıklarımda olduğu için daveti kabul ettim ve çarşamba akşamı hobimle mutluyum lezzet okulunun yolunu tuttum.İglonun çeşitli ürünleriyle nefis yemekler yapıp yedik.

Ürünlerin hepsi çok güzeldi özellikle sebzeli fingers'a ,pişince küçülmeyen karideslere ,çıtır çıtır pişmiş kalamarlara bayıldım.Çok güzel vakit geçirip çok güzel yemekler yaptım .

Altta basmati pilav üzerinde karides


soya fasulyeli, kaparili ,kuskus ve yanında somon-mezgit



Zeytinli ,kaparili ,bademli ,domates sos eşliğinde mezgit,fıngerslar ve iglo sebzeler








Yukardada nefismi nefis kalamarlar


Beni bu güzel etkinliğe davet ettiği için öncelikle sevgili Tijen'e sonra iglo ve Hobimle Mutluyum Lezzet Okuluna TEŞEKKÜR ederim.


Hepinize mutlu haftasonları dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder