21 Eylül 2010 Salı

GÜL LOKUMLU BİSKÜVİ VEE GEÇMİŞE YOLCULUK


GÜL LOKUMLU BİSKÜVİ VEE GEÇMİŞE YOLCULUK

Bugün sizlere çok değişik ve yapması çooook zor bir tarifle merhaba demek istedim
Efendim diyelim ki zaman tünelindesiniz ben de sizi bundan 45—50 yıl öncesine yolculuğa çıkarıyorum gelirmisiniz???
Sizi o yıllarda bizim yaşadığımız ama şimdi aynı tadı tutturamadığımız bir lezzetle tanıştırayım
Evlerde elektirikli fırınların olmadığı, kıymetli cefakar annelerimizin pasta kek çeşitlerini henüz öğrenmedikleri o muhabbetli bereketli çocukluk dönemimde çok küçük olan mahalle bakkalına gidip sadece 2 ADET BİSKÜVİ VE 1 ADET LOKUM bazen de 1 ŞİŞE SADE GAZOZ(küçük)aldığımız günlerdeki mutluluğumuzu şimdi en ünlü pastaneden aldıklarımızda bulamıyoruz:)
O zaman paket bisküviler yok büyük boy teneke kutularda bakkallarda satılır dolayısıyla hafifçe bayatlar yumuşar:) iki bisküvi arasına lokumu koyunca çift kaşarlı tost misali bisküviler kırılmadan harika sandviçlerimiz olurdu:))
Şimdi çeşit çesit bisküvi paketimiz var aynısını yeni kuşaklara tattırayım diye uğraşırken bakın görün ki !! bisküviler taze olduğundan lokumu koyunca kırılmaya başlıyor:)) çare olarak da lokumu bir güzel elle çekiştirip bisküvinin büyüklüğüne getirdikten sonra ikisini yapıştırıyorum ammaa eski tadı tutturamadım vesselam :))
DENEMEK İSTEYENLERE TAVSİYEMDİR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder