25 Eylül 2013 Çarşamba

BOL KAŞARLI PATLICAN KEBABI

FERİHA

FERİHA
 
MERHABALAR SEVGİLİ TAKİPÇİLERİM,HEPİNİZE SELAMLAR,SEVGİLER
Enfes bir yemek var sırada :)
patlıcanı çoğu kişi gibi ben de seviyorum :)
pek çok çeşidi yapılıyor ve lezzetle yeniyor
yuvarlak ya da topak patlıcan dediğimiz çeşidiyle bol kıymalı ve kaşarlı bir yemek hazırladım,
*- *öncelikle patlıcanları alacalı soyup 1 parmak kalınlığında dilimleyip tuzladım,
bu arada 2 adet soğan,
1 adet kırmızı kapya biber,
3 adet domates,
5-6 adet yeşil biber,yarım demet maydanoz
*-* bu malzemeleri rondoda geçirip 300 gr kıymayı da koyup birlikte karıştırdım,
*-* acı suyunu salan patlıcanları yıkayıp kağıt havlu ile kuruladım, çok az sızma zeytinyağı ile kızarttım,cam fırın kabına yerleştirdim,
*-* hazır olan kıymalı harcı tavaya az zeytinyağı ile koyup harlı ateşte kısa süre soteledim, patlıcanların üstüne döküp 1 çay bardağı kadar kaynar su ilave edip sıcak fırında 10 dk kadar tuttum,
*-* patlıcan ve kıymalı harcın üstüne kaşar peyniri rendesi döküp üstlerine pul biber koydum peynirler eriyene kadar fırının üst ayarında tuttum
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder