23 Eylül 2013 Pazartesi

BİBER VE DOMATES SALÇASI- GÜNEŞTE KOLAY SALÇA YAPIMI

FERİHA

FERİHA

FERİHA
 
 
Tam kızarmamış kapya biberleri küçük doğrayıp güneşte kuruttum,
inşallah kışın yemeklerime kuru biberleri koyup lezzetini artırırım
FERİHA
 
MERHABALAR SEVGİLİ TAKİPÇİLERİM HERKESE SELAMLAR
 
Güneşte salça hazırlamak sanırım en doğal en lezzetli salçadır :)
hele bir de böyle kolay yoldan hazırlayıp kurutmak :)
yanılmıyorsam adana salçası bu şekilde hazırlanıyormuş,
ben bu yaz 3 çeşit salça hazırladım
sadece domatesle,
sadece kapya kırmızı biberle,
ve hem domates hem kırmızı biberle karışık
yıkadığım domates ve biberleri ayıklayıp tohumlarını,saplarını ayıklayıp 2 veya 3 parçaya bölüp çiğden rondodan geçirdim,
püre halindeki salçayı fırın tepsilerine döküp güneşte kuruttum,
tuzunu döküp kıvamı geldiğinde cam şişelere koydum,
üstlerine 1 parmak kadar sızma zeytinyağı koyup kaldırdım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder