26 Ağustos 2011 Cuma

FINDIKLI UN KURABİYESİ ,TATİL , KADİR GECENİZ MÜBAREK OLSUN





Herkese merhaba




Bu gece kadir gecesi ,herkesin bu mübarek gecesini kutlarım,hayırlara vesile olmasını dilerim ,tüm dualarınız kabul olsun inşallah.


Ben bu akşam itibariyle dokuz günlük bayram tatiline giriyorum ,tatili fırsat bilip bir yerlere gideyim deniz,kum,güneş dinlenme,gezme,yeme içme... yapayım dedim ,kuzey ege turuna çıkmaya karar verdim.Hepinizin bayramını da şimdiden kutlarım.Malum bayram tatlısız olmaz e bende buralarda olamayacağıma göre geçtiğimiz hafta yaptığım un kurabiyelerimle sizi baş başa bırakıcam.Tatlı yiyelim tatlı konuşalım diyorum tarifime geçiyorum.




MALZEMELER:




1 adet yumurta


1 su bardağı pudra şekeri


4 yemek kaşığı margarin


1 paket vanilya


1 paket kabartmatozu


1/2 su bardağı iri çekilmiş fındık


aldığı kadar un


üzeri için pudra şekeri




YAPILIŞI:




Yumurtayı derin bir kaseye kırın ,margarin ,pudraşekeri iri çekilmiş fındığı ekleyin.


Un , kabartmatozu , vanilyayı eleyerek karışıma ekleyin.Hepsini bir güzel yoğurun kulak memesi kıvamına gelince ceviz kadar parçalar koparıp top top yapıp yağlı kağıt serili fırın tepsisine dizin.


175 derecede pişirin.Kızarmasın malum un kurabiyesi beyaz olur.Fırından çıkarınca soğutun daha sonra pudraşekerine bulayıp servis tabaklarına alın.Bu ölçülerle yaklaşık otuz adet kurabiye çıkıyor.Hepinize afiyetolsun.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder