17 Nisan 2011 Pazar

SÜTLÜ TATLILAR VE YENİ BLOĞUM

Selamlar arkadaşlar yepyeni bir haftaya başlıyoruz yeni bir hafta yeni bir gün beni umutlandırır yeni haftada,yeni günde yeni güzellikler olacak diye düşünürüm,hepimize mutlu,sağlıklı ve huzurlu bir hafta dilerim. Bu gün sizlere yepyeni bloğumdan bahsetmek istiyorum,işin doğrusu worpressten blog almak daha doğrusu öğrenip yazmak çok zor geliyordu blogspottan biraz farklı kullanımı,belli bir saatten sonra yeniden bir şeyler öğrenmek zor geliyor, mesela eskiden kullanma kılavuzlarını ince ayrıntılarına kadar okuyan ben şimdi üstün körü bakar oldum. Neyse malum blogspotta problemlem bitecek gibi değil bende worpressten blog aldım yavaş yavaş kullanmaya başladım kimi zaman arkadaşlarıma sordum ama oğlum anlatmasa öğrenmem zordu.Bir iki eksiği var, blog listeme arkadaşlarımı ekliyeceğim ama nasıl yapıldığını bilmiyorum yakında onuda tamamlarım İnşaAllah. Beni yeni bloğumda yalnız bırakmazsınız değilmi:))))))) yeni bloğuma hepinizi beklerim arkadaşlar Hanifenin tarifleri Tarifimize geçelim artık değilmi,tatlımızın tarifi Umut sepeti Zelihadan aldım uzun bir süre oldu yapalı ben hindintan cevizini pek sevmediğim için pasta süslerinine ve kakaoya az bir kısmınıda renklendirdiğim hindistan cevizine buladım.
Tarifi Zelihadan kopyalayıp aktarıyorum
.
İşte malzemeler
yarım paket margarin

1 su bardağı un

2,5 su bardağı süt
1 su bardağı şeker

1 paket vanilya

1 su bardağı iri dövülmüş ceviz.

1 çay bardağı hindistan cevizi

Margarin ve unu tavaya alıp kavuruyoruz. (Ben çok fazla kavurmadım)İyice kavrulduktan sonra,süt,ve şekeri ekleyip pişiriyoruz. Piştikten sonra içerisine vanilya koyuyoruz. Eğer pürüzlü olursa mikserle pürüzsüz hale getiriyoruz. Bir gece veya 8-10 saat buzdolabında bekletiyoruz. Dolapta beklettiğimiz lokumdan ceviz büyüklüğünde parçalar kopartıp avucumuzda açıyoruz. Ortasına iri dövülmüş ceviz koyup kapatıyoruz ve yuvarlıyoruz.. Yuvarladığımız lokumları hindistan cevizine batırıp servis tabağına alıyoruz. Hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder