25 Nisan 2011 Pazartesi

KUMPİR VE İNDİRİM FIRSATLARI



Selamlar arkadaşlar hepimize mutlu,sağlıklı ve huzurlu bir hafta dilerim.MaşaAllah bloglar cıvıl cıvıl içim açılıyor.
Geçenlerde eşim netteki indirim sitesinden bahsetti,bende bir inceleyim dedim
Grupfoni ve Grupanya adında iki site ve süper indirimler var ilk başta nedir bu siteler ne işe yarar gerçekmidir diye inceledim.İncelediğim kadarıyla sitenin çalışma şekli şu,firmasını tanıtmak isteyen iş yeri sahipleri bu firmalarla anlaşıp firmaların hizmetlerini süper indirimle satıyorlar.
Mükemmel bir sistem tanıtım için başka yerlere para ödemiyorlar tüketiciye süper indirim yapıyorlar yani hem satan hem kullanan kazanıyor,ben üye oldum size tavsiyem bir inceleyin.
Evet şimdi sıra kumpirde bende
Hümeyradan görüp denedim tarifi arkadaşımdan kopyalayıp yayınlıyorum.
Tarifi yaparsanız bendende bir iki fikir sizlere.
Benim gibi kumpiri çok fazla sevmiyorsanız küçük patates kullanın derim,birde iri patates kullanacaksanız önceden biraz haşlamakta fayda var fırında pişme süresi çok uzun oluyor. Birde ben lahana salatasından yapmadım.
2 Kocaman patates

1 Yemek kaşığı tereyağı

2 Su bardağına yakın rendelenmiş kaşar peyniri

Tuz

Ketçap

Mayonez

Üst malzemeleri:

4 Yemek kaşığı süt mısır (konserve)

6-7 adet minick kornişon turşu

6-7 adet siyah zeytin (Varsa yeşil de doğrayın, evde yoktu, ben koymadım)

Rus salatası için:

4 Yemek kaşığı garnitür (konserve)

1 Yemek kaşığı mayonez

1 Yemek kaşığı yoğurt

2 Adet minik kornişon turşu

Lahana salatası için:

3 Yemek kaşığı doğranmış mor lahana (Kaynar suda 1-2 dk haşlanmış olacak)

Tuz

1 Yemek kaşığı mayonez

1 Yemek kaşığı yoğurt

1-2 Damla limon
Zaten malzemelerin çoğu hazır, bir kısmını hazırlamak da vakit almıyor. İlk önce patatesleri yıkayıp kurulayın, bıçakla bir iki yerinden bıçaklıyoruz ki içleri de kolay pişsin. Folyoya sarıp 200-250 derece arası fırında 1 saat kadar pişiriyoruz. İçi pişmiş mi diye bıçak sokar anlarsınız, pişmediyse az daha pişirin.Patatesi fırına atınca ıvır zıvırı hazırlamaya başlıyoruz. Turşuları ve zeytinleri doğruyoruz. Kaşarı rendeliyoruz.
Uyduruk rus salatamız için malzemeleri karıştırıyoruz, hazır. Yine lahana salatamız için lahanayı doğrayıp kaynayan suda haşlıyoruz. Ben cezvede haşlayıveriyorum, zaten azıcık lahana. Haşlarken tuzunu da atıyorum. Haşlandı mı 2-3 dk soğumasını bekleyip sonra diğer malzemelerini katıyorum mor lahana salatasının. Kısa sürede hazır oluyor.
Benden bu kadar arkadaşlar sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder