13 Nisan 2011 Çarşamba

ADANALIM RESTORANTTA METRELİK KEBAP

Herkese merhaba

Bu aralar mutfakta yeni birşeyler yapamadım ama gezmelerime devam ettim.
Annemim doğumgünü nedeniyle cumartesi akşamı yemeğe çıktık.İstanbul anadolu yakasında idealtepe sahilde adanalım restorant daydık.Sizde benim gibi meze ,salata seviyorsanız burası tam size göre önce masadaki salataların mezelerin tadına bakabilirsiniz.Sonra arasıcaklar içli köfte ,fındık lahmacun ve pide geliyor.Metrelik kebap ise et çeşitleriyle dolu.



Daha sonra meyve ,tatlı ,çay,kahve ile geceye devam edebiliyorsunuz.


Burası gerek mekan ,gerek servis gerek fiyat açısından gerçekten çok güzel.


Siz bu güzellikleri tatmadıysanız buraya bir uğrayın ,adaları seyrederek mezelerin ve etlerin tadına varın diyorum hepinizi sevgiyle kucaklıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder