15 Ağustos 2008 Cuma

TAVUK KÖFTESİ


Tavuğu çeşitli şekillerde denedim ama köftesini yapmamıştım bu köfteyi ilk kez yaptım çok beyenilince ertesi gün yeniden yapmak zorunda kaldım artık favorilerim arasında kendileri.Benim ölçülerle onyedi adet köfte çıktı siz isteğinize göre ayarlayabilirsiniz.
MALZEMELER:
2 adet tavuk but
1 adet tavuk göğüs
1 yumurta
3 dilim ekmek içi
1 adet kurusoğan
6-7 dal maydanoz
1 tatlı kaşığı karabiber
1 tatlı kaşığı tuz
biraz kırmızıpulbiber
1 çay kaşığı kimyon
köfteleri bulamak için 3-4 yemek kaşığı galeta unu
kızartmak için sıvıyağ
YAPILIŞI:
Tavuk but ve göğsü kasapta çektirip kıyma yaptırın içine yumurta kırın baharatları katın soğanı rendeleyin,ekmek içini biraz ıslatıp sıkıp ekleyin maydanozları ince ince kıyın birgüzel yoğurun ve elinizle yuvarlak şekil verip galeta ununa bulayıp kızgın yağda kızartın.Afiyetolsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder