31 Ağustos 2008 Pazar

MÜBAREK RAMAZAN VE SOBE

ARKADAŞLAR HAYIRLI,BEREKETLİ RAMAZANLAR ALLAH ORUÇLARIMIZI, İBADETLERİMİZİ KABUL ETSİN SEVGİLER .
SEVGİLİ HAYRİYE73 BENİ SOBELEMİŞ ELİMDEN GELDİĞİNCE CEVAPLAMAYA ÇALIŞTIM SEVGİLER CANIM .
İNTERNETTEN BULDUĞUM YİYECEKLERLE YAPILAN BU GÜZEL RESİMLERLE RENK KATMAK İSTEDİM UMARIM BEĞENİRSİNİZ.



1) Blog yazmaya ilk defa nasıl başladın?
Yemek saatine üye olmadan önce Bankada çalışan küçük kızım arkadaşı sevgili Meralle birlikte elma şekeriblogspot diye birblog açmıştı, ama ben bilgisayardan anlamadığım için blog açılmasıyla kaldı, daha sonra yemek saatine üye oldum, bu arada bilgisayar kullanmayıda öğrendim kızım tekrar bir blog hazırladı http://dogadan.blogcu.com/ ilk bloğum bu sefer kurtuluşun yok dedi çocuklarıma kara kaplı defterimden hatıra bir şeyler bırakmak üzere blog yazmaya başladım .ALLAH kısmet ederse Ekim ayının 10 unda 2 yıl bitecek

2) Blog yazılarının konusunun belli bir çizgide olması için çaba gösteriyor musun? Yoksa içinden geldiği gibi mi yazıyorsun?
Blog yazılarımı yazarken net ve açıklayıcı olmasına gayret ediyorum, diğer arkadaşlarımın yazdıklarına özensemde fazla konuşan biri olmadığım için yazmayıda beceremiyorum.

3) Blog yazmayı daha ne kadar sürdüreceksin
Bana kalsa hemen bırakacağım ama çocuklar burada arkadaşlarımla olan diyaloğum ve benim için güzel bir uğraş olarak gördükleri için devam etmemi istiyor kısmet nereye kadar götürecek kimbilir .

4)Blog yazmak senin için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?
Bazen blogla uğraşmak gerçekten zor geliyor bu yaz sıcaklar ve rahatsızlıklarım yüzünden zaman zaman çok sıkıldığım anlar oldu .

5)Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor musun?Genelde akşam yemeğimi yedikten sonra bloğumla ilgileniyorum gündüz torunum a baktığım için zamanım olmuyor Feragat etmemize gerek yok bence sadece bildiklerimizi paylaşmak için buradayız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder