21 Ağustos 2008 Perşembe

30 KİŞİLİK DÜĞÜN PASTASI



Hala hastayım malesef :( Bir türlü iyileşemedim :(
İlaç üzerine ilaç alıyorum. Bir de üstüne üstlük kulak zarım delinmiş. Nerede enteresan bir durum var zaten beni bulur.Konuştuğum her şey kafamda yankılanıyor.
Allah sağlığımızdan etmesin gerçekten bunu bir kez daha anladım.

Bu arada geçmiş olsun mesajlarınız için sizlere çok teşekkür ediyorum. Umuyorum bir sonraki yazımda artık geçmiş gitmiş olur.



Hastalanmadan önce verdiğim bir söz vardı. Çok sevdiğimiz bir akrabamız sade bir nikah töreni ile evlenip sonrasında ufak bir düğün yemeği verecekti.Kız kardeşi bu mütevazi kutlamanın pastasını yapıp yapamayacağımı sorduğunda memnuniyetle kabul ettim.Ama sonrasında rahatsızlanınca pasta yapmak ilk kez o kadar çok büyüdü ki gözümde anlatamam. Gerçekten herşeyin başı sağlık! Her ne kadar "Hastasın, yapma ,başka bir şeyler ayarlarız" deseler de verdiğim sözü tutmam lazımdı.
Anneciğim, baş yardımcım sağolsun... Pandispanyaları pişirdi, ganajı hazırladı.Yani bana bir tek pastayı inşa etmek kaldı.
Çok gücüm olmadığı için süslemede yapma çiçekler kullandım. Açıkçası nasıl gözükeceğine dair endişelerim vardı ama sanırım sonuç fena olmadı.
Safişçiğime buradan tekrar tekrar mutluluklar diliyorum ...

Bu arada bugün itibari ile yine izne ayrılıyorum ... Yaz sezonunun son izni! Keşke sağlığım daha iyi olsaydı ancak gücümü belki daha çabuk toplarım böylelikle.

Bu iznimde en sevdiğim yere gidiyorum :) Detaylar dönünce !

Telesekreter devrede:

Yemekbahane eşrafı tatildedir. Bizden ayrılmadığınız için teşekkürler.

Afiyetle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder