15 Haziran 2011 Çarşamba

FIRIN POŞETİNDE DANA BİFTEK,PATATES,BİBER





FIRIN POŞETİNDE MARİNE DANA BİFTEK VE PATATES,BİBER,DOMATES

Sevgili arkadaşlarım size çok az vakitte hazırlanacak,yumuşacık ve lezzetli bir yemek tarifi hazırladım,ben dişlerimi yaptırdiğim için 5 aydır yumuşak ve sulu gıdalarla besleniyorum 1 ay daha bu şekilde devam:))

bu hafta okullar kapanacak,çoğu kişi tatil için bir yerlere gidecek,gidenlere iyi yolculuklar kalanlara sağlık dileyeyim



4 adet dana bifteği;

zeytinyağı,tuz,limon suyu,rendelenmiş soğan ve sarımsak,baharat içinde karıştırıp buzdolabında birkaç saat beklettim ki sosu iyice içine çeksin,

pişireceğim zaman biftekleri sostan çıkarıp teflon tavada harlı ateşte arkalı önlü az miktarda pişirip fırın poşatine yerleştirdim,

patatesleri elma dilimi kesip tavada birkaç dakika soteleyip poşete koydum,

acı sivri biber ve domates ilave ettiğim poşeti ağzını bağlayığ 200c fırında pişirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder