19 Aralık 2008 Cuma

TEŞEKKÜRLER SEVGİLİ ARKADAŞLAR

Sevgili arkadaşlarım uzun süredir rahatsızlığım nedeniyle sizlerden ayrı kaldım . Bu süre içinde çok zor günler geçirdim, bilgisayara oturmam mümkün olmadı, ayağım ameliyatlı olduğu için sürekli yüksekte tutmam gerekti, iki gün önce alçı ve sargılarım açıldı, henüz ayağımdaki şişlikler ve dikişlerim iyileşmediği için bloğumla ilgilenmem ne yazıkki bir süre daha mümkün olmayacak. Tamamen iyileşmem için doktorum daha üç ayın gerekli olduğunu söyledi. Ancak yorumlarınızı zaman zaman okuyabildim. Hepinize en içten dileklerimle çok teşekkür ediyorum. Sizin içten sıcacık yorumlarınız ,beni çok mutlu etti acılarımı bana unutturdu. Sizleri çok özledim. Şu anda evimde kalamıyorum bir süre daha çocuklarımın yanındayım .İyileşince sizleri ziyaret edip doya doya hasret gidereceğim .SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder