29 Haziran 2005 Çarşamba

NANE SOSLU FIRIN TAVUK



Merhaba
Bugun elimde tavuk goguslerim vardi, degisik bir sos deneyim istedim,
bu sosu
bir web sayfasinda okumustum ama deneme firsatim olmamisti,
bugun zamani gelmis...


==========================================================

Malzemeler:

  • 4 adet tavuk gogsu
  • 2 yemek kasik zeytinyagi
  • 1 yemek kasik bal
  • 4 diz sarimsak ( dovulmus)
  • 2 yemek kasigi limon suyu
  • 3 yemek kasigi yogurt
  • 1 yemek kasigi nane
  • 1 cay kasik kirmizi pul biber (ben aci olmayan toz biber kullandim)
  • 1 cay kasik karabiber
  • damak tadiniza gore tuz,

Nasil mi Yaptim?

  • Tum sos malzemelerini iyice karistirilarim
  • Tavuk goguslerini buyukce parcalar halinde kesip sosa bulayalim
  • Firin tepsimize yerlestirelim
  • Kalan sosu da tekrar tavuk goguslerinin uzerine dokelim
  • Isitilmis firina surelim 200 C'de uzeri kizarana kadar firinda pisirelim.
  • Yaninda sebzeli bulgur pilav ve kozlenmis kirmizi biber tursu ile afiyetle yiyin :))

Zeynep Tore

Posted by Hello

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder