11 Haziran 2005 Cumartesi

Kabak Lazanya


Kabakli lazanya tarifi gectigimiz hafta Yemekve_biz grubumuz dostlarindan Devrim Ozdemir tarafindan geldi, malum ben diyete basladim ve o an hemen bunu yapmaliyim dedim. Ve bugun yaptim, Devrim'den de yayinlama iznini aldiktan sonra hemen blogumuzun basina gectim.
Sevgili Devrimin tarifini aynen kopyaladim buraya, diyet seklini bende not olarak yazacagim.

Devrim Ozdemir'in tarifi:

Bir firin kabina once ince lazanya inceliginde boyuna kesilmis kabaklari dizdim, ustune hazir domatesli spagetti sosu koydum 4-5 kasik (ben parmesanli olanindan kullandim), onun da ustune rendelenmis mozarella peyniri az tuz, ustune yine bir sira kabak, sos ve peynir, cok az zeytinyagi, 175 derecede pisene kadar kaldi firinda. Cok lezzetli oldu.

Benim Notlarim:
Ben hazir sos yerine kendim bol domates rendesi, sogan rendesi ve dovulmus 4 sarimsak ile sos hazirladim, hic yag koymadim, pismesine yakin feslegen ilave ettim. Kabaklarin arasina doserkende sadece araya light kasar rendesi ilave ettim, sonra kabaklari soslama isi bitince en uste yeniden light kasar rendesi ilave ederek firina surdum. hic yag koymadan, inanin harika oldu, Tesekkurler Devrim tekrar sana,
Afiyet olsun.
Zeynep


Posted by Hello

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder