7 Haziran 2005 Salı

MUZLU RULO TATLI



MUZLU RULO TATLI

Malzemeler
1 kg. sut
1 sb. seker
2 cay bardağı un
Yarım paket margarin =125 gr.
1 paket vanilya
1 paket eti burçak bisküvi
2 çorba kasığı kakao
Muz ,(ceviz,mevsim meyvesi vb)

Yapılışı
Süt, seker ve un ocakta muhallebi kıvamına getirilir ve ocaktan alınır
Yarım paket margarin ve vanilya ilave edilir miksırla karıştırılarak margarin eritilir.
Diğer tarafta eti burçak rondoda toz haline getirilip içine kakao ilave edilir
Tekrar karıştırılır ki kakao ve bisküvi kaynaşsın
Dikdörtgen büyük fırın tepsisine hazırladığımız bisküvili karışım serpilir



Üzerine hazırlanan muhallebi dökülür
Tepsi geceden sabaha dolapta kalır
Ertesi gün 8 kişilik olacak şekilde kesin
Yani boydan 4’e ve enden & ortadan tek bir kesim



Her dilime dilimlenmiş muzları koyup spatula ile rulo yapın.





Muzlu Rulo Tatlı...
Benim senelerdir, vakit bulamadığım zamanlarda imdadıma yetişen ve lezzet olarak ta yüzümü kara çıkarmayan bir tatlı.. Mail grubumuzda da epeyce yazıştık bu tarif üzerine ve bir çok arkadaşımız denedi. Ancak resimler yoktu , şu anda resimli haliyle yapım aşamalarını da çekmeye gayret ettim. Cep Telefonu ile ancak bu kadar net ve yakın plan alabiliyorum...
Umarım resimler yardımcı olur.
Resimleri link olarak ayarlamak istedim ancak yapamadım:) Bunu da öğrenmem gerekecek ama nasıl :)
Afiyet olsun,
Figen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder