14 Ekim 2011 Cuma

NİŞASTALI VE FINDIKLI KEK







NİŞASTALI VE FINDIKLI KEK

bu enfes keki pdçs etinliği ev sahibi hünerliellere gönderiyorum

Doğaçlama bir kek oldu,evdeki nişastaları tüketmek için çare ararken kek yapmayı ve içine nişasta koymayı düşündüm:)öyle iyi etmişim ki biz çok beğendik hatta bundan sonra keklere nişasta eklemeyi düşünüyorum



malzemeler:



4 adet yumurta(orta boy),



1 su bardağı şeker,



1/2 su bardağı fındık yağı,



1/2 su bardağı süt,



1 çay bardağı toz fındık,



1 su bardağı un,



1 su bardağı buğday nişastası,



1 kabartma tozu,



1 vanilya


üstüne dökmek için toz fındık


kek yapmak için her zamanki gibi önce sadece yumurtaları çırptım,iyice köpürünce şekeri ilave edip birlikte şeker eriyene kadar çırptım,yağ ve sütü de ilave ettim,unu kabartma tozunu vanilyayı (mutlaka) eleyerek ilave ettim,fındıkları,nişastayı da koyup tahta kaşıkla karıştırıp,yağlanmış kek kalıbına döktüm,ön ısıtmalı 170 c fırında pişirdim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder